اگر می خواهید که فایل های فلش را باز کرده و آن ها را تغییر دهید نیاز به یک نرم افزار ویرایشگر دارید تا آن ها را تبدیل به فایل اولیه زمان طراحی خود کند. حتما فایل ها فلش زیادی با فرمت های SWF یا EXE دارید که می خواهید آن ها را تغییر دهید اما امکان آن وجود ندارد به همین منظور سایت پی سی دیتا نرم افزار به شما برنامه ای را معرفی می کند که در فایل های فلش نفوذ کرده و ویرایش آن ها را برای شما امکان پذیر می کند. نرم افزار حرفه ای Sothink SWF Decompiler به ساده گی فایل های SWF/EXE را به فایل FLA و فایل تبدیل swf را به FLEX تبدیل کرده و تمامی اجزای داخلی آنها را استخراج میکند. این نرم افزار به طور کامل از نرم افزار swf 6, Flash MX 2004 (7.0), Flash 8, Flash CS3 (9.0) و Flash CS4 (10.0)و حتی FLEX پشتیبانی میکند و با ActionScript 2.0 و ActionScript 3.0 سازگاری دارد. برنامه فلش Sothink SWF Decompiler همچنین میتواند فایل های Flash ساخت فلش نصب شده به روی کامپیوتر را نیز اسکن کند.

نرم افزار فلش Sothink SWF Decompiler فایل فلش SWF را به FLA تبدیل می کند. فایل استخراج شده میتواند فایل Flash 6، Flash MX 2004 (7)، Flash 8، Flash CS3 (9)، و Flash CS4 (10) باشد. وقتی فرمت فلش SWF را به FLXE تبدیل میکنید فایل های MXML و دیگر فایل های پروژه نیز استخراج میشوند. تقریبا تمامی اجزای Flash را میتوان استخراج کرد. مانند: شکلها، شکلهای MORPH، تصاویر، صداها، ویدئوها، فریم ها، فونت ها، متن ها، دکمه ها، اکشن اسکریپت و غیره... نرم افزار Sothink SWF Decompiler دارای یک محیط کاره چند زبانه شامل: انگلیسی، فرانسه، آلمانی و چینی باستان است. این محیط کار بسیار دوستانه و دارای چهار سبک برای سلیقه های مختلف است. میتوانید به پشت زمینه پیش نمایش رنگ دلخواه خود را بدهید تا از مناسب بودن آن برای محیط سایت خود مطلع شوید و حتی میتوانید اجزای پروژه را اجرا کنید. پلیر موجود در این برنامه باعث شده است تا پروژه خود را با استفاده از کلیدهای کنترل اجرا کنید. برای جذابیت بیشتر این نرم افزار مجهر به ابزار رایگانی به اسم SWF Catcher است که با آن میتوانید فیلم های FLASH آنلاین را با IE و یا FireFox دانلود برنامه فلش کرده و با استفاده از Sothink SWF Decompiler فایل SWF را به FLA تبدیل کنید. Sothink SWF Decompile با ویندوز7 سازگاری کامل دارد.

Sothink SWF Easy v6.3 Build 630 Portable | 42.30 MB

فرمت فایل های ورودی سازگار فایل SWF ساخته شده با Flash را به FLA تبدیل کنید. فایل EXE ساخته شده با Flash را به FLA تبدیل کنید. فایل SWF ساخته شده با FLEX را به FLA یا فایل پروژه FLEX تبدیل کنید. فرمت فایل های خروجی اکشن اسکریپت: AS، BIN و یا HTML صدا: SWF, FLA, MP3, WAV تصویر: SWF, FLA, JPEG, BMP, PNG ویدئو: SWF, FLA, FLV شکلها: SF, FLA, GLS و غیره خصوصیات نرم افزار ویرایش فلش فرمت SWF را به FLA تبدیل کنید. SWF را به پروژه FLEX تبدیل کرده و فایل پروژه های MXML و غیره را استخراج کنید. فایل EXE ساخته شده با FLASH را به فایل FLA تبدیل کنید. از 6, Flash MX 2004 (7.0), Flash 8, Flash CS3 (9.0) و Flash CS4 (10.0) پشتیبانی میکند. با ActionScript 2.0 و ActionScript 3.0 سازگاری دارد. SWF را به FLA و FLEX تبدیل کرده و تمامی فایلهای منبع را استخراج کنید. فایل های منبع را به صورت SWF یا FLA استخراج کنید. تقریبا تمامی اجزای Flash را میتوان استخراج کرد. مانند: شکلها، شکلهای MORPH، تصاویر، صداها، ویدئوها، فریم ها، فونت ها، متن ها، دکمه ها، اکشن اسکریپت و غیره. اکشن اسکریپت را به صورت AS، BIN و یا HTML استخراج کنید. فایلهای ویدئویی FLA از یک فیلم FLASH استخراج کنید. دارای محیط کاره چند زبانه شامل: انگلیسی، فرانسه، آلمانی و چینی باستان. با استفاده از SWF Catcher فیلم های SWF آنلاین را با IE و یا FireFox دانلود فلش کنید. فایل های منبع SWF را در فرمت های مختلف ذخیره کنید. از تمامی اجرای FLASH پشتیبانی میکند. دارای محیط کار دوستانه (مانند آفیس 2007) قبل از تبدیل فایل آن را در پنجره پیش نمایش اجرا کرده و منابع آن را نگاه کنید. فایل های FLASH خود را از محیط برنامه های فلش وارد کنید. با پلیر موجود در این برنامه فایل خود را در سیستم خود و یا تحت شبکه اجرا کنید. تصاویر فوری را وارد فایل یا کلیب برد برای نمایش در پنجره پیش نمایش کنید. از پانل کنترل برای کنترل پیش نمایش استفاده کنید: جلو دادن، عقب کشیدن، اجرا، نگه داشتن، و زوم. خصوصیات هر جز را مشاهده کنید. اکشن اسکریپت را در پانل Resources نگاه کنید. در زمان تبدیل اکشن اسکریپت 3 از نشان دادن ساختار کلاسی AS مانند FOLDER-TREE بر اساس مسیر در بسته بهره ببرید. کش IE را اسکن کرده و لیستی از فایل های FLASH دیده شده تهیه کنید. download http://www.fileserve.com/file/QgYuqpv/17Sothink.SWF.Easy.v6.3.Build.630.Portable.rar Mirror http://hotfile.com/dl/58725347/227cb4e/17Sothink.SWF.Easy.v6.3.Build.630.Portable.rar.html
طبقه بندی: ابزار فلش





   برچسب ها: , , ,

نوشته شده در تاريخ ۱۰ مرداد ۱۳۸۹ | يك نظر

» ارسال نظرات

 


کلیه حقوق این سایت ، متعلق به پي سي ديتا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع و درج لینک بلامانع است .