Photo Commander  نام نرم افزاری قدرتمند به منظور رسیدگی به امور مختلف نگهداری عکس ها و مدیریت بر این نوع فایل ها می باشد. در این نرم افزار علاوه بر فایل های عکس کاربران قادر به مدیریت و دسته بندی دیگر فایل های تصویری نیز می باشند. در این نرم افزار می توان از ابزارهای مختلفی بهره برد که از این میان می توان به ابزارهای ویرایش عکس و کپی فایل ها بر روی دیسک اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از کمپانی بزرگ Ashampoo می باشد.

photo commander

[MULTI] Ashampoo Photo Commander v8.00 Incl. *Keygen.and.Patch-Lz0* | 94.4 MB.

از ویژگی های و امکانات این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد: - پشتیبانی بیش از ۶۰ فرمت تصویری مختلف عکس و فایل های صوتی و تصویری - امکان بارگذاری سریع عکس ها برای نمایش عکس با سرعت بالا - دارای ابزار ویرایش عکس - قابلیت قرار دادن عکس های دلخواه در زمینه دسکتاپ و مدیریت آن ها - توانایی دسته بندی و گروه بندی کردن عکس ها به صورت آلبوم - دارای ابزاری برای قرار دادن قاب برای عکس ها - دارای ابزار تقویم و نمایش روز ها بر روی عکس - توانایی ویرایش عکس ها به صورت تمام صفحه ( FullScreen ) . به این صورت که ابزار ویرایشی شما در کناره های عکس قرار گرفته و با انتخاب هر یک از آنها می توانید تغییرات دلخواه را اعمال کنید. و … .

photo commander

download http://rapidshare.com/files/363226561/Ashampoo.Photo.Commander.v8.00.Incl.Keygen.and.Patch-Lz0.rar.html or http://www.multiupload.com/GYBX95Z81V
طبقه بندی: نمایش عکس





   برچسب ها: ,

نوشته شده در تاريخ ۲۳ اسفند ۱۳۸۸ | بدون نظر

» ارسال نظرات

 


کلیه حقوق این سایت ، متعلق به پي سي ديتا می باشد و استفاده از مطالب با ذکر نام منبع و درج لینک بلامانع است .